Procurement administrator

Niveau d'études
1 cycl./graduaat/bachelor
Expérience
1ste job
Minder dan 5 jaar ervaring
Senior
Emplacement
Brussel
Catégorie
Overige functionele domeinen

De job

Als Procurement administrator volg je de door de interne klanten (gedecentraliceerde Area’s en Centrale Diensten van Infrabel) ingediende dossiers op met betrekking tot onderhoud, aanpassing en vernieuwing van de infrastructuur van de Belgische spoorwegen zodat de verschillende projecten op een zo correct mogelijke manier kunnen worden goedgekeurd door het bevoegde bestuursniveau binnen Infrabel.

-           Je assisteert de Procurement Supervisor in de analyse en de voorbereiding van de verschillende aankoopdossiers (beste, gunning, …)

-           In het kader van overheidsopdrachten behandel je een opdracht in verschillende chronologische stappen rekening houdend met de planning, de operationele behoeften en de wettelijke termijnen. Je behandelt vooral overheidsopdrachten van werken en diensten, zowel wat betreft de plaatsing (aanvang procedure, bestek, selectie firma’s,...) als de uitvoering (goedkeuring meeruitgaven, spel van vermoedelijke hoeveelheden, eindafrekening,...).

-           Je controleert en analyseert het ingediende dossier en stelt aanpassingen en verbeteringen voor in overleg met de Procurement Supervisor binnen de afdeling “Works Contracting”, de leidend ambtenaar, het Bureau Werken van de centrale diensten en de gedecentraliceerde Area’s, de Procurement Bussiness Partner, Legal Affairs en de technische dienst.

-           Je bereidt de finale versies van de documenten voor (bestek, gemotiveerde beslissing van gunning, ...) op basis van de voorstellen van de interne klanten rekening houdend met de overheidsopdrachtenwetgeving, de interne regelgeving en eventuele andere toepasselijke reguleringen.

-           Je bent het aanspreekpunt voor de interne klanten en u bouwt een goede samenwerking met hen op.

JN 276 H-Hr/2019

Jouw profiel

Je hebt een bachelor diploma.

Ervaringsvereisten

-           Je hebt een  gezonde interesse in de materie van overheidsopdrachten en je bent bereid hierin te groeien, of je hebt reeds ervaring in het domein.

Technische competenties

-           Je hebt een goede kennis van MS office.

-           Je hebt kennis van SAP of je bent bereid om deze kennis te ontwikkelen.

Talenkennis

-           Je bent tweetalig Nederlands/Frans.

Gedragscompetenties

-           Je bent klantgericht.

-           Je werkt graag in team

-           Je kan duidelijk communiceren.

-           Je bent analytisch.

-           Je bent planmatig.

-           Je hebt zin voor initiatief.

Ons aanbod

-           Een contractuele functie met reële doorgroeimogelijkheden.

-           Een interessante functie met heel wat verantwoordelijkheden in een aangename werkomgeving.

-           Een dynamische werkomgeving met de mogelijkheid tot specifieke opleidingen.

-           Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Welke stappen doorloop je?

Tijdens dit onderhoud beoordelen we jouw ervaring, interesse en motivatie voor de functie.Dit kan gevolgd worden door een bijkomend gesprek.Indien je wordt geselecteerd, wensen we jou graag zo snel als mogelijk aan te werven.

De werkomgeving

Infrabel is een dynamisch overheidsbedrijf dat actief bijdraagt tot duurzame mobiliteit voor economische en sociale ontwikkeling in België. Als infrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet is het haar opdracht om spoorwegondernemingen te voorzien van een concurrerende infrastructuur die aangepast is aan de behoeften van vandaag en morgen. Veiligheid en stiptheid zijn daarbij van fundamenteel belang.

 

Binnen de directie Finance & Business Administration ziet de afdeling « Works Contracting » erop toe dat alle aankoopprocedures betreffende de overheidsopdrachten nageleefd worden conform met de wettelijke voorschriften en interne reglementering van de overheidsopdrachten in het kader van de onderhouds- en behoudswerken van de infrastructuur van de spoorwegen. Ze definieert en realiseert de optimale aankoopstrategieën en ondersteunt de operationele diensten van infrabel in dat domein. Ten einde de ondersteuning van deze activiteiten te garanderen zoekt de afdeling « Works Contracting » een M/V Procurement administrator.

 

De plaats van tewerkstelling bevindt zich in de onmiddellijke nabijheid van het station Brussel-Zuid.


Questions concernant cette vacature ?

Over de selectieprocedure
Ann De Cock
ann.decock [at] infrabel.be